Е няма такава гавра,колеги слизам ей сега да припаля италианския мускул и пускам ей така да видя да не му е дошъл акъла на моя вентилатор и чудо работи но след 5-тата минута старата песен на нов глас кажете някакви предположения къде да търся проблема всички букси и кабелни обувки за масата са зачистени или поне които се виждат.И да уточня че имам реле защото някои колеги са писали,че не всички 164-ки имат.Поздрави от Русе.
Известие
Collapse
No announcement yet.
перката на вентилатора
Collapse
X
-
Попринцип при вериги при които има силна консумация има и реле , за да се избегне искренето между контактите на съответния включвател , което води до окисляване и създаване на допълнително съпротивление във веригата итн.
Започни с проверката на предпазителя. Ако и изправен проверуваш релето с мултицета и ако е стандартно на извод 30 и 87 при включена верига ( линия 15 ) трябва да имаш 12V. Ако нямаш на 87 и не се включва релето проверяваш дали достига и протича ток по намотката му - вход - извод 85 трябва да има 12V , а 86 ~ 0V. Ако всичко това е налице се насочваш към проводниците към мотора ( малко вероятно ) и самия мотор.Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 20:32.Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Днес с един авер замерихме положението с мултицета и всичко е 6 оказа се че втулките както каза моят човек са за смяна като се напръска оста на вентилатора със спрей и сработва този път половин час и беше аут.Та въпросът ми към колегите е има ли нещо като ремонтен комплект за тея вентилатори и на каква цена е.
Comment
-
Няма. Сменя се с нов. Втулки можеш да си търсиш по размер или стругар да ти ги прави.Щом ще го отварш хубаво е и четките да смениш.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment